Skoda Estelle to samochód kompaktowy produkowany przez czeskiego producenta samochodów Skoda od 1991 do 1995 roku. Był to pierwszy model Skody sprzedawany w Stanach Zjednoczonych, a także pierwsza Skoda sprzedawana w Stanach Zjednoczonych pod nazwą „Skoda ” zamiast „Škoda”.
Estelle została wprowadzona na rynek w 1991 roku jako następca modeli Skoda 105 i 110. Dostępny był jako trzydrzwiowy hatchback lub pięciodrzwiowy hatchback i był napędzany silnikiem o pojemności 1,2 lub 1,4 litra. Silnik o pojemności 1,2 litra wytwarzał 55 koni mechanicznych, a silnik o pojemności 1,4 litra wytwarzał 65 koni mechanicznych. Obydwa silniki współpracowały z pięciobiegową manualną skrzynią biegów.
Estelle została zaprojektowana jako tańsza i praktyczna alternatywa dla większych modeli Skody i była sprzedawana jako samochód „kompaktowy”. Został również zaprojektowany tak, aby był bardziej oszczędny pod względem zużycia paliwa niż jego poprzednicy, przy deklarowanym zużyciu paliwa wynoszącym 28 mpg w mieście i 36 mpg na autostradzie.
Estelle został dobrze przyjęty przez krytyków i konsumentów i był chwalony za przystępność cenową, praktyczność i oszczędność paliwa. Jednak krytykowano go również za brak mocy i niewielkie rozmiary, które utrudniały zmieszczenie w bagażniku większych przedmiotów.
Estelle wycofano z produkcji w 1995 roku i zastąpiono ją Skodą Felicia. Felicia była większym i mocniejszym modelem, zaprojektowanym z myślą o szerszej grupie klientów. Wycofanie produkcji Estelle wynikało również z faktu, że nie spełniała rygorystycznych norm emisji spalin obowiązujących wówczas w Stanach Zjednoczonych.
Ogólnie rzecz biorąc, Skoda Estelle okazała się modelem udanym, co pomogło ugruntować pozycję Skody jako realnego gracza na rynku samochodów kompaktowych w Stanach Zjednoczonych. Chociaż Estelle nie była pozbawiona wad, była solidną i niedrogą opcją dla konsumentów poszukujących pojazdu praktycznego i oszczędnego.